maandag 18 februari 2013

Er was eens...

.... een maandagmorgen in de voorjaarsvakantie...
 
Dat ik met de kinders naar de film ging en op de terugweg even langs de Dille & Kamille.
Alwaar ik dit fijne touw kocht, voor allerhande projectjes behalve voor vlees;)
(Maar dat hoefde de mevrouw achter de kassa niet te weten. Toch? )
(Al keek ze wel wat vol ontzag, misschien dacht ze wel dat ik 100 rollades
in de touwen ging hangen voor een sjiek diner ofzo...!)
 
 
 
Afijn, ik dwaal af...
Ik werd er zo blij van, dit touw nu ook in blauw en groen te vinden,
dat ik dacht, als tip, voor wie het nog niet wist... !
 
 
 
Het sprookjesboek is een kringloopje van een tijd geleden!
Prachtige oude tekeningen, daar durf ik zelfs niet in te knippen!
 
 
" speigeltje spiegeltje aan de wand...."
 
 
~ No one is too old for fairytales! ~
Author unknown
 
 

12 opmerkingen:

  1. ow ja Dille & Camille. Er staat weer een bezoekje aan Utrecht 'gepland' dus daar moet ik ook weer eens langs. Zoveel leuks daar. Ik heb alleen de rood. En bij de Hema vond ik roze, bruinig, lichtblauw, fuchsia maar ja dan heb je maar een klein bietje http://www.hema.nl/winkel/hobby-en-vrije-tijd/hobby/knutselen/knutseltouw-(15919171)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb hem in het bruin gescoord bij Dille en Kamille. Altijd leuk dat touw. Lieve groet Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leukleuk dat touw, dat moet ik binnenkort ook gaan scoren :)! En wat een schattig boekje, helemaal leuk die plaatjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zag dat touw laatst al in de webshop van dille en kamille..staat op mijn lijstje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk al dat touw! Heb ik hier thuis ook :). Kun je zoveel leuke dingen mee doen!

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik had ze al wel gezien in verschillende kleuren, maar nog niet in deze hoeveelheid! Leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. super touw idd (gniffel 100 rollades... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goeie tip.... ga ook eens langs Dille & Kamille. Als we dat allemaal doen denken ze straks dat de rollades weer in opmars zijn.:-) .

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi touw! Wist wel dat deze kleuren bestonden maar niet waar je dat dan zou kunnen kopen ;) Deze tekeningen zijn inderdaad veel te mooi om in te knippen. Maar er alleen maar naar kijken is ook leuk toch? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke aankoop! Woon helaas niet in de buurt van een Dille & Kamille...

    BeantwoordenVerwijderen