vrijdag 19 oktober 2012

Filatelist ;) & More Confessions

Mijn naam is Alice en ik ben ben een Filatelist.
 
Zo, onderkennen is de 1e stap in het proces zeggen ze toch...? ;)
 
Had ik al eens verteld dat ik een voorliefde heb voor mooie postzegels?
Prachtige kleine kunstwerkjes met legio mogelijkheden, anders dan op een brief te plakken!
 
 
 
Gisteren kwam er een pakketje met 250 zegeltjes.
Daar ben ik dan uren zoet mee, alleen al met het beslissen of ik ze op kleur
of mischien toch op thema ga sorteren in mijn album.
(Ik heb een heus album, daar kom ik rustig voor uit!)
 
 
 
Een mooie bestemming vond ik vanmiddag in Xenos.
Houten letters!
 
Zie hier het resultaat van een uurtje priegelen!
(Mijn naam is niet echt Alice... vandaar die M ;))
(Nog meer confessions!!)
 
 
~ Be like a postage stamp, stick to one thing until you get there ~
J. Billings
 

12 opmerkingen:

  1. zo hee dat jij hier zomaar allemaal voor uit durft te komen! ;) Ik vind het erg gewaagd allemaal.....
    Maar stiekem vind ik ze ook mooi hoor (maar heb geen album hoor!)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie verzameling!
    Wees trots dat je een filatelist bent! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey wow wat een idee. Leuwkk! Ik ben ook de laatste tijd met postzegels aan de slag. Heb ze vroeger verzameld als kind en op zolder liggen ergens mijn albums. Ik heb er al wat postzegelkaarten mee gemaakt, maar dit is ook wel heel leuk!
    Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk leuk leuk wederom leuk!
    En al helemaal proficiat voor de tijd die jij maakt om zo'n dingen voor jezelf te doen waar je zo'n deugd van hebt!
    Ik wou dat ik daar ook de moed voor had!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk!! Ook ik spaarde ze vroeger. Maar toen ik het ineens ´stom´vond, heb ik alles weggedaan. Doodzonde natuurlijk...
    Ik had er zooooo leuk mee kunnen knutselen!
    Je letter ziet er super uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leeeuuuk! Zo mooi al die verschillende postzegels, leuk gedaan! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha ja, onderkenning is de eerste stap naar genezing. Maar als ik dit zo zie dan zou ik er toch niet van willen genezen hoor! Veel te leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh echt heel gaaf gedaan en wat zijn ze mooi, je postzegels. Vooral die stempels eroverheen vind ik altijd tof.

    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg leuk hoor ziet er zo gezellig uit Gr. Marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen